ya arkadaşım kaldırsana sitenin linkini
çocuk oyuncağı değil ki bu..sen biliyo musun burda bir hesap için aylarca bekleyen var..
zaten yeteri kadar türk webmaster mimli
yapmayın allahaşkınıza
Reklamlarıma kimse tıklamıyor
47
●3.515
- 06-01-2010, 22:25:54Korkunun ecele faydası var mı?kormantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban yerseniz onlarca reklam firması var.
Hazır kazanç 0.1 $ iken geçersiniz.