• 06-01-2010, 22:21:18
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya arkadaşım kaldırsana sitenin linkini

    çocuk oyuncağı değil ki bu..sen biliyo musun burda bir hesap için aylarca bekleyen var..

    zaten yeteri kadar türk webmaster mimli

    yapmayın allahaşkınıza
  • 06-01-2010, 22:22:38
    #38
    Alıntı
    ya arkadaşım kaldırsana sitenin linkini

    çocuk oyuncağı değil ki bu..sen biliyo musun burda bir hesap için aylarca bekleyen var..

    zaten yeteri kadar türk webmaster mimli

    yapmayın allahaşkınıza
    ne demek istedigini anlamadım hesabım 30 dk içinde banlanır zaten
  • 06-01-2010, 22:23:45
    #39
    Reklamın iyisi kötüsü olmazmış.

    1 kere tıkladım hocam
  • 06-01-2010, 22:24:47
    #40
    teşekkürler hocam ama ban yiyecegim galiba hocalarım öyle diyor.:S
  • 06-01-2010, 22:24:48
    #41
    O da onu diyor zaten, BANLANMA DİYOr, KALDIR LİNKİ DİYOR. R10 daki dostların seni elbirliğiyle banlatacaklar diyor...
  • 06-01-2010, 22:25:54
    #42
    kormantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam ama ban yiyecegim galiba hocalarım öyle diyor.:S
    Korkunun ecele faydası var mı?

    Ban yerseniz onlarca reklam firması var.

    Hazır kazanç 0.1 $ iken geçersiniz.
  • 06-01-2010, 22:26:50
    #43
    Alıntı
    Korkunun ecele faydası var mı?

    Ban yerseniz onlarca reklam firması var.

    Hazır kazanç 0.1 $ iken geçersiniz.
    haklısınız.
  • 06-01-2010, 22:29:43
    #44
    Ne güzel ortam oluşmuş burda radmin burayı ilk açtığında adsense forumunda bunu göreceğini düşünmezdi heralde.Kaldırma bırak kalsın takılın öyle.
  • 06-01-2010, 22:31:44
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site bende hiç açılmıyo nedense tıklayamadım tüh :P