Konu
Reklamlarıma kimse tıklamıyor
06-01-2010, 22:24:48
#41
unoxxx
O da onu diyor zaten, BANLANMA DİYOr, KALDIR LİNKİ DİYOR. R10 daki dostların seni elbirliğiyle banlatacaklar diyor...