• 16-05-2007, 10:05:16
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Program falan kullanmıyorum vazgeçtim
  • 16-05-2007, 10:23:18
    #83
    Flixyanın kendi firefox eklentisi ne yapıyorsa benim programda onu yapıyo. Flixya kendi eklentisini kullananları banlıyomu ki? Bi problem çıkacağını sanmıyorum ama hayırlısı bakalım.
    Yinede temkinli davranıp işi abartmadan yapmak da yarar var.
  • 16-05-2007, 10:26:01
    #84
    Misafir
    Bmik video nun ufak resmini eklemiyor du, ben ekliyorum. Herşeyi legal form token dahi. Göreceğiz ban mi yiyeceğiz.
  • 16-05-2007, 11:01:22
    #85
    cafergazi dostum haklı olabilirsn ama;

    1.si Ortalıkta dolaşan program kullanırsan banlanırsın diye bi olayı var Fazla Riskli.

    2.side açıkçası getirisinin ben o denli yüksek olacağına inanmıyrm bu işin.

    Sen olsan kaça dağıtırdın dersen.. Madem 1 Haftada bu prgramı sattığın fiyatı çıkartabiliyosn hiç satmazdım o zaman
  • 16-05-2007, 12:13:28
    #86
    70 bin kusur falandi ki.... 14 saatlik uye idi abicim.. kimsenin üzerindne prim yaptıgım yokki.. flixya konsunu ilk açan bendim foruma...
  • 16-05-2007, 15:19:15
    #87
    Misafir
    öteki hesabın ne olcak Black
  • 19-05-2007, 22:52:12
    #88
    Misafir
    Banlanan varmı son günlerde arkadaşlar.
  • 20-05-2007, 01:03:59
    #89
    Üyeliği durduruldu
    google 2 gundur cok suskun, ne banlama var ne de yazılan maillere cevap var... yarından sonra para gonderımı işlemlerı de başlayacak... banlasalarda para gelır heralde bu saatten sonra banlanıp cok uzulen olmaz
  • 20-05-2007, 01:07:40
    #90
    Misafir
    Google değil flixyadan diyorum. Bot kullanan program kullanıp ban yiyen varmı.