cafergazi dostum haklı olabilirsn ama;

1.si Ortalıkta dolaşan program kullanırsan banlanırsın diye bi olayı var Fazla Riskli.

2.side açıkçası getirisinin ben o denli yüksek olacağına inanmıyrm bu işin.

Sen olsan kaça dağıtırdın dersen.. Madem 1 Haftada bu prgramı sattığın fiyatı çıkartabiliyosn hiç satmazdım o zaman