OzNDmN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tıklamalarım ve Kazancım
31
●2.306
- 18-12-2009, 22:14:01Üyeliği durdurulduArkadaşım..
Ne güzel kazanmışsın bereketlenir inşallah ancak buraya konu açma isteğini oluşturacak bir olay görmüyorum açıkçası...
Eğer paylaşmak istediğin bir şey varsa (adsense ile ilgili) paylaş...
Onu geçtim içerik ile ilgili bilgi vereceksen onu da paylaşş...
Ama gelip 2 resim koyup burada bizden yorum yapmamızı beklemenin bir manası olduğunu düşünemiyorum... - 19-12-2009, 12:24:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok tşk. ederim yorumun içinOzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam değil bizimki hem 8$ 10$ 15$ ne reklamı olurki?victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok tşk. ederim yorumun için.bobo13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bunu asıl paylaşmamın amacı reklam yada boş bi konu diye açmadım açmamda!
Kimse yanlış anlamasın lütfen 8 10 15 $ çokta iyi bi kazanç değil ki bundan kat kat daha fazlasını kazananlar var!
Benim bu konuyu açarken asıl dikkat çekmek istediğim şey tık başına verilen rakam.
Türkiyedeki bir çok webmaster / site sahibleri Google Adsense'nin az verdiğini ve türk websitelerine değer vermediklerini felan söylüyorlar.
Bende bunlara karşılık bunu açtım.
Herkese yorumları için çok tşk. ederim. - 19-12-2009, 12:32:08Birde şunu eklemeden yapamıcam
Şimdi yabacı içeriklerde tıklama rakamı olarak 0,30 - 0,55 - 1,10 daha çok örnekler verilebilir
Bu tür yabancı içerikte sitelere tık başına verilen rakamlar bizden fazla diyen olabilir / olacaktırda.
Cevaben : Türkiyede reklam veren sayısı az
Ayrıca reklam verenler tık başına verdiği rakamı o kadar aza indirmek istiyorki daha az yatırım maksimum kazanç elde etmek istiyor BEN DAHİL
Şimdi Türkiyede reklam verenler bu mantaliteye sahipken nasıl beklersin ki tıklamaya google 0,30 - 0,55 - 1,10 versin?
Arada kaza ile reklam verenin acemiliğine dalgınlığına gelirse o zaman tık başına o gibi rakamlar alabilirsin.
Saygılar
