• 18-12-2009, 21:56:10
    #19
    OzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hiç iyi bir kazanç elde ettiğinizde bu mutluluğunuzu dostlarınıza paylaşmadınızmı ?
    dostlarımızla paylaştıkta millete reklam etmedik!!
  • 18-12-2009, 22:02:40
    #20
    Bazı arkadaşlarımızın aksine ben seviyorum milletin kazancına bakmayı

    Değişik algoritmalar oluşturuyorum beynimde :P

    Allah dahada arttırsın
  • 18-12-2009, 22:05:08
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hep az kazanıyorum ne yapmalıyım diye feryat edenmi konu açacak.
    Arkadaş ne güzel kazanmış ve isterseniz yapabilirsiniz diye göstermek istemiş.
    Örnek olması açısından güzel bir paylaşım bence.
  • 18-12-2009, 22:14:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım..

    Ne güzel kazanmışsın bereketlenir inşallah ancak buraya konu açma isteğini oluşturacak bir olay görmüyorum açıkçası...

    Eğer paylaşmak istediğin bir şey varsa (adsense ile ilgili) paylaş...

    Onu geçtim içerik ile ilgili bilgi vereceksen onu da paylaşş...

    Ama gelip 2 resim koyup burada bizden yorum yapmamızı beklemenin bir manası olduğunu düşünemiyorum...
  • 19-12-2009, 12:24:11
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hiç iyi bir kazanç elde ettiğinizde bu mutluluğunuzu dostlarınıza paylaşmadınızmı ?
    Çok tşk. ederim yorumun için

    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostlarımızla paylaştıkta millete reklam etmedik!!
    Reklam değil bizimki hem 8$ 10$ 15$ ne reklamı olurki?

    bobo13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep az kazanıyorum ne yapmalıyım diye feryat edenmi konu açacak.
    Arkadaş ne güzel kazanmış ve isterseniz yapabilirsiniz diye göstermek istemiş.
    Örnek olması açısından güzel bir paylaşım bence.
    Çok çok tşk. ederim yorumun için.


    Arkadaşlar bunu asıl paylaşmamın amacı reklam yada boş bi konu diye açmadım açmamda!

    Kimse yanlış anlamasın lütfen 8 10 15 $ çokta iyi bi kazanç değil ki bundan kat kat daha fazlasını kazananlar var!

    Benim bu konuyu açarken asıl dikkat çekmek istediğim şey tık başına verilen rakam.

    Türkiyedeki bir çok webmaster / site sahibleri Google Adsense'nin az verdiğini ve türk websitelerine değer vermediklerini felan söylüyorlar.

    Bende bunlara karşılık bunu açtım.

    Herkese yorumları için çok tşk. ederim.
  • 19-12-2009, 12:32:08
    #24
    Birde şunu eklemeden yapamıcam
    Şimdi yabacı içeriklerde tıklama rakamı olarak 0,30 - 0,55 - 1,10 daha çok örnekler verilebilir
    Bu tür yabancı içerikte sitelere tık başına verilen rakamlar bizden fazla diyen olabilir / olacaktırda.

    Cevaben : Türkiyede reklam veren sayısı az
    Ayrıca reklam verenler tık başına verdiği rakamı o kadar aza indirmek istiyorki daha az yatırım maksimum kazanç elde etmek istiyor BEN DAHİL

    Şimdi Türkiyede reklam verenler bu mantaliteye sahipken nasıl beklersin ki tıklamaya google 0,30 - 0,55 - 1,10 versin?

    Arada kaza ile reklam verenin acemiliğine dalgınlığına gelirse o zaman tık başına o gibi rakamlar alabilirsin.

    Saygılar
  • 19-12-2009, 13:39:24
    #25
    Kazancın çok iyi bence hayırlı işler
  • 19-12-2009, 13:42:41
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı kazançlar.
  • 19-12-2009, 13:57:45
    #27
    merak ettiğim bazı türk sponsorlar sitelerinde reklam gösterim sayısını ve dağıttıkları parayı sayaç olarak koyuyo(ne kadar doğru sayıyo bilmem ama). bunu google yapsa bide kaç milyar dolar kazandığını ve ne kadarını dağıttığını açıklasa