OzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz hiç iyi bir kazanç elde ettiğinizde bu mutluluğunuzu dostlarınıza paylaşmadınızmı ?
Çok tşk. ederim yorumun için

victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostlarımızla paylaştıkta millete reklam etmedik!!
Reklam değil bizimki hem 8$ 10$ 15$ ne reklamı olurki?

bobo13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep az kazanıyorum ne yapmalıyım diye feryat edenmi konu açacak.
Arkadaş ne güzel kazanmış ve isterseniz yapabilirsiniz diye göstermek istemiş.
Örnek olması açısından güzel bir paylaşım bence.
Çok çok tşk. ederim yorumun için.


Arkadaşlar bunu asıl paylaşmamın amacı reklam yada boş bi konu diye açmadım açmamda!

Kimse yanlış anlamasın lütfen 8 10 15 $ çokta iyi bi kazanç değil ki bundan kat kat daha fazlasını kazananlar var!

Benim bu konuyu açarken asıl dikkat çekmek istediğim şey tık başına verilen rakam.

Türkiyedeki bir çok webmaster / site sahibleri Google Adsense'nin az verdiğini ve türk websitelerine değer vermediklerini felan söylüyorlar.

Bende bunlara karşılık bunu açtım.

Herkese yorumları için çok tşk. ederim.