Konuyu tam da şimdi ben açacaktım. Kaspersky 2010 internet security tr kullanıyorum. Az önce kendisi güncelleme yaptı güncelleme olduktan sonra adsense yi zarar kod olarak algılamaya başladı. :S Çözüm yolu nedir acaba bilgisi olan varmı ?
bende forumumda bir üyenin şikayet konusu açması üzerine haber aldım bu olaydan önce korktum virüsmü bulaştı diye sonra bu konuyu görünce reklamları kaldırdım
umarım çabuk düzelir
poffff