• 22-11-2009, 19:52:31
    #10
    Bende de aynı bu konuyu açmak için girmiştim Adsense forumuna.
  • 22-11-2009, 19:52:38
    #11
    Bende de verdi bu uyarıyı kaspersky son sürümde.
  • 22-11-2009, 19:54:20
    #12
    Konuyu tam da şimdi ben açacaktım. Kaspersky 2010 internet security tr kullanıyorum. Az önce kendisi güncelleme yaptı güncelleme olduktan sonra adsense yi zarar kod olarak algılamaya başladı. :S Çözüm yolu nedir acaba bilgisi olan varmı ?
  • 22-11-2009, 19:58:49
    #13
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Kasper kurdum denemek için Firefox.exe hatası veriyor sitelerde.. Google - Kaspersky kavgasımı var yoksa? Araştırmak lazım..
  • 22-11-2009, 20:05:28
    #14
    valla bende konu açmak için girdim e-*********** olarak blok koyuyor su anda
  • 22-11-2009, 20:19:24
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kaspersky db bulanan kodlardan bi tanesi googlede varmış demek ki
  • 22-11-2009, 20:29:29
    #16
    Bende diyorum bu nasıl iş böyle her girdiğim sayfada virüs var
  • 22-11-2009, 20:40:27
    #17
    Ben de konuyu açmak için girdim ama görünen o ki , Kaspersky - Google anlaşmazlığı söz konusu.








    Umarım , yakında düzene girer.Tıklama sayısı ve site hit'i inanılmaz derecede düşmüş durumda.
  • 22-11-2009, 20:50:19
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende forumumda bir üyenin şikayet konusu açması üzerine haber aldım bu olaydan önce korktum virüsmü bulaştı diye sonra bu konuyu görünce reklamları kaldırdım
    umarım çabuk düzelir
    poffff