Konu
Kaspersky adsensede zararlı kod algılıyor :)
22-11-2009, 19:54:20
#12
Engin Z
Konuyu tam da şimdi ben açacaktım.
Kaspersky 2010 internet security tr kullanıyorum. Az önce kendisi güncelleme yaptı güncelleme olduktan sonra adsense yi zarar kod olarak algılamaya başladı. :S Çözüm yolu nedir acaba bilgisi olan varmı ?