• 19-04-2007, 21:47:22
    #19
    bence de çok az o kadar tıklamaya o kadar az vermez! niye hesaba girip bakmıyorsun ki? iste hesap bilgilerini gir bak.
  • 20-04-2007, 00:18:02
    #20
    yarın bakacağız ama hesaptada bir yamuk olabilir çünkü kanalara ayırmıştı bilmiyorum ne gibi sorunlar çıkar ama...adsense hesapta bi yamuk yapma ihtimali varmı ya acaba?
  • 20-04-2007, 00:33:17
    #21
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam resim ile oynama yapacaksa, gösterim ve tıklama oranı ile de oynayabilirdi pekâla. O acıdan fake olması da zor..
    onuda düşündüm fakat hergün nası bi program la yapılabilirki Yani diğer hesaplarla kıyaslandığında arada uçuk fark ve istatislikler var.1 senelik rapor bide bu tarihi bakarsanız yani aklım almıyor böle birşeyi imkansız gibi birşey? En son olarak hiç bişe çıkmazsa gerçi hesabınada bakacağım Adsenseye mail atacağım...Bilgileri vereceklerini sanmıyorum ama olsun.

    ::::::::::::::::::::::::

    Arkadaşlar sizinde başanıza böle birşey gelmesin sitenizi başkasına yaptırıyosanız veya başkası güncelliyorsa lütfen Adsensenin size verdiği pub kodunu sitenizde günlük kontrol ediniz değişik bir kodmu yoksa sizin konuzmu olduğuna bakınız.Sizin üzerinizden bilmeden kar güdebilirler haberiniz olsun...Böyle fırsatlara imkan vermeyin!

    :::::::::::::::::::::::::::::
  • 20-04-2007, 00:46:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ben bile daha iyisini yaparım
  • 20-04-2007, 00:55:31
    #23
    site adresini p.m alabilirsem ben reklam vermeyi düşünebilirim google'den fazla vericeğim ok.
  • 20-04-2007, 01:07:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adresini p.m alabilirsem ben reklam vermeyi düşünebilirim google'den fazla vericeğim ok.
    Hocam seninkide koyun can derdinde kasap et derdinde misali
  • 20-04-2007, 01:43:00
    #25
    resim belli fake
  • 20-04-2007, 01:47:32
    #26
    eCPM iki basamak hassasiyetli gösteriliyor. Bu durumda en düşük 0.01 gösterilir. bunun altındakilerde örneğin 0.007 de 0.01 olarak gösterilir.Bu yüzden çocuk doğru diyor olabilir. Ama yinede düşük kazançta webmasterin hatası var.Reklam gelirlerinin ve tıklanmasının az olduğunu görünce daha düzgün reklam yerleştirimi yapabilirdi.


    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca bu imkansız gibi bişey olabilir çünkü 0.01$ bile verse 117$ filan yapıyo resim fake olabilir...
  • 20-04-2007, 08:54:45
    #27
    bugün inşallah akşam sonuçlandıracağız bu olayı.Bende çok merak ediyorum nasıl bir açıklama veya durum olacağını.