• 19-04-2007, 17:15:37
    #10
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11.588 tık ve 4 milyon gösterim bu gösterim ve tık bende olsa oooo 5000$ çakardım

    hocam işin aslı benim kıllandığım site bir başkası tarafından yönetiliyodu webmasterı adam kendi reklamlarını koymuş siteye bende farkettim. ve bana bu ilk mesajımdaki resmi gönderdi hesapta bu kadar kazandım die kime sorduysam imkansız bu kadar olamaz diyorlar.bende inanamıyorum zaten.İşin aslında dönen para ne kadardır bi fikriniz varmı alp3r seninde dediğin gibi 0,01 den min 117 dolar yapıo bunuda dedim ama hala 50$ dio bana?
  • 19-04-2007, 17:35:01
    #11
    cbagdatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işin aslı benim kıllandığım site bir başkası tarafından yönetiliyodu webmasterı adam kendi reklamlarını koymuş siteye bende farkettim. ve bana bu ilk mesajımdaki resmi gönderdi hesapta bu kadar kazandım die kime sorduysam imkansız bu kadar olamaz diyorlar.bende inanamıyorum zaten.İşin aslında dönen para ne kadardır bi fikriniz varmı alp3r seninde dediğin gibi 0,01 den min 117 dolar yapıo bunuda dedim ama hala 50$ dio bana?

    Bencede sorun var bu işte hesap kimin adına ise google mail atın eski dökümleri falan alın.Yada para hangi hesaba yatırılıyorsa ordaki hesap özetlerine bakın çare çok.Ama o miktar imkansız gibi birşey o hitteki bir siteye google kalitesiz reklamalr yerleştirmez yerleştirse bile min 117
  • 19-04-2007, 17:51:49
    #12
    Platin üye
    bence bu mevzuyu uzatma siteyi kendin yönetmen en iyisi olacaktır. Sonuçta kanıtlasanda adam istemese sana parayı vermez
  • 19-04-2007, 17:57:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    resim fake işte ya adam keklemiş seni

    bugün benim 289 gösterime 6.13 $ var
  • 19-04-2007, 19:34:15
    #14
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim fake işte ya adam keklemiş seni

    bugün benim 289 gösterime 6.13 $ var
    site benim değil arkadaşımın. webmasterı değiştirecek zaten şimdi başka bir kuruluş ile anlaşacaklar. yorumlarınız için çok teşekkür ederim...Bu olayın iyice üstüne gideceğim.
  • 19-04-2007, 20:06:35
    #15
    git git valla o kadar prayı cope atma hem bildigim kadarıyla haber siteleri yönetim olarak şahıslara verilir kodlama teknik bilgi ve çalışmalar şirket tarafından yürütülür o yüzden sen kodlamayı bir şirket ile anlaş iplikci.com/musti bu adam bu işin üzerinde yk haber yazılımında sana yazılımını yapar sende tutup haberlerini ekler siteni yani portalını yönetir bahse konu olan o paraların hepsini sen kazanabilirsin, üstelik arkadaşlarında dediği gibi o gösterim vs ile sen daha iyi paralar kazanarak bu işten gelirde elde edersin yani bütün harcamalardan sonra,Allah kolaylık versin sen iplikci ile görüş derim ben
  • 19-04-2007, 21:04:13
    #16
    kaskirim hocam site büyük bir site adını bu yüzden vermiyorum özellikle sitenin zaten özel reklamları var.Haber siteleri arasında ilk 10 içinde ayrıca seninde dediğin gibi kodlamalrı bir kişiyapıyor ve işyerindeki çalışanlarda haberleri giriyor 24 saat canlı haber girişi yapılıyor
  • 19-04-2007, 21:32:54
    #17
    Misafir
    HaRuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tıklar bende olcaktı varya ....
    Hocan kim evladım senin
  • 19-04-2007, 21:41:56
    #18
    1000 küsür tıklama ve 50 dolar şaka gibi + sürekli güncellenen bir haber sitesi burda komik olmaya başlıyor