• 12-10-2025, 00:50:32
    #1
    Merhabalar,

    Web sitelerimden gelen kazançlar üzerine vergi istisna belgesi almak istiyorum. Bunun için yapmam gereken nelerdir? Bir de %15 kesinti haricinde sigortalı olmadığım için Bağkur yaptırmam gerekiyor mu? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
  • 12-10-2025, 00:52:27
    #2
    Merhaba hocam,

    önce vergi dairesine başvurarak vergi istisna belgesi talep ediyorsunuz, ardından uygun görülürseniz size o belge veriliyor. Bu işlemi interaktif vergi dairesinden yapabilirsiniz.

    ardından o belge ile bankaya gidip istisna hesabı açtırıyorsunuz. İban bilgilerinizi yine aynı suretle vergi dairesine bildiriyorsunuz.

    sgk yoksa veya emekli değilseniz her ay bağkur primi yansır
  • 12-10-2025, 01:04:46
    #3
    Teşekkür ediyorum hocam. Bir de web sitesi geliri için istisna belgesi alınıyor değil mi? Sosyal medya zorunluluğu kalktı mı?
  • 12-10-2025, 08:25:24
    #4
    İstisna vergisi mobil uygulama içinde geçerli mi?