Merhabalar,

Web sitelerimden gelen kazançlar üzerine vergi istisna belgesi almak istiyorum. Bunun için yapmam gereken nelerdir? Bir de %15 kesinti haricinde sigortalı olmadığım için Bağkur yaptırmam gerekiyor mu? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.