• 10-09-2009, 03:31:44
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Böyle yapmıyorum ama yapan birçok kişiyi biliyorum.
    Onların çoğuda neden yaptı?
    Hemen açıklayayım;
    Sitenizin reklamını vereceksiniz diye en düşük oranı veriyorsunuz. Adam panelde düşük oranları görünce. Hemen bu işlere giriyor.
    Çok Saçma Birşey... Ben Aynı Zamanda Adsense Programınıda Kullanıyorum Ama Hiç Böyle Birşeye Yeltenmedim .. Açıkcası Kötü Bir Bakış Açısı
  • 10-09-2009, 03:34:09
    #11
    Hak yemenin, kural ihlal etmenin, milleti enayi yerine koymanın bahanesi olamaz.Madem oranlar az geliyor hiç kullanmayın.Böyle kullanmaktansa..
  • 10-09-2009, 15:52:43
    #12
    Türk webmasterların belkide yüzde 90'ı emeğinin onda 1'ini ancak alıyor veya alamıyor. Saatlerini, günlerini hatta gece ve gündüzlerini internette sitelerinin başında uykusuz geçiriyorlar ama buna karşılık birçoğunu 100 $ aldığında sevinecek hale getirdiler, reklam verenlere göre adalet ve dürüstlük bu mu merak ediyorum.

    Google'a çöp site reklamları vererek, webmasterlara 100 tıkta 1-2 $ arası kazanç sağlatan reklam verenler oldukça hilelerde olacaktır bence... Günde 1000 tık olsa ne farkederki hem, günde 10-20 $ kazanç demek bu, ayda 300-600$ arası ediyor.

    Reklam verenler bir konu açsında bir webmasterın günde 1000 tık alması onun ne kadar zamanını alıyor bir sorsun, acaba 300-600 dolar kazanması adalet mi sonra düşünsün
  • 10-09-2009, 16:31:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Reklamverenler adaletli olduğu sürece bu tarz sorunlar kalmaz.