Ben Böyle yapmıyorum ama yapan birçok kişiyi biliyorum.
Onların çoğuda neden yaptı?
Hemen açıklayayım;
Sitenizin reklamını vereceksiniz diye en düşük oranı veriyorsunuz. Adam panelde düşük oranları görünce. Hemen bu işlere giriyor.
Çok Saçma Birşey... Ben Aynı Zamanda Adsense Programınıda Kullanıyorum Ama Hiç Böyle Birşeye Yeltenmedim .. Açıkcası Kötü Bir Bakış Açısı