• 04-04-2007, 01:13:53
    #19
    bana bişey dememiş
  • 04-04-2007, 10:22:58
    #20
    banada çok fazla yeri filtrelemişsin buda pahalı reklam çıkmasını engelleyebilir diyor :P hadi bakalım işe yarayacak bir uygulamaya benziyor
  • 04-04-2007, 11:15:52
    #21
    banada çok gösterim çok gelir demiş
  • 04-04-2007, 11:27:06
    #22
    Üyeliği durduruldu
    banada bağlantılarını kontrol et dedi herkese tıklattım 2 $ aldım demekki çalışıyormuş
  • 04-04-2007, 14:23:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bana 1 sayfada daha çok reklam yerleştirin denmiş
  • 04-04-2007, 16:38:19
    #24
    Üyeliği durduruldu
    banada filitrene göz at demiş
  • 05-04-2007, 00:01:58
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok kullanırsın banlanırsın az kullanırsın uyarır orta hallı kullanırsın tavsıyelerı koy daha çok kazanırsın der ılgınç biişey
  • 05-04-2007, 00:10:10
    #26
    Benim tüm sayfalarda hemen hemen üç reklam birimi var. Bundan olacak ki, yeni iletiler bölümü benimde boş.
  • 05-04-2007, 06:08:20
    #27
    Bendede bos, bir sey yazmiyor