Ben mi yeni farkına varıyorum yoksa yeni bir uygulama mı başlattı google.
toplam kazanç kısmının altındaki ipucunun hemen altında iletiler diye bir bölüm açılmış. sitelerinizde genellikle birden fazla reklam birimi kullanmamaktasınız gibi birşeyler söylemiş birkaç ipucu vermiş gelirinizi şöyle artırabilirsiniz fln gibisinden.
Adsense Optimizasyon Raporu
34
●2.442
- 03-04-2007, 22:25:03Aslında Google'ın yapmaya çalıştığı şey bir çoğumuzun engellediği siteleri yani filitrelediği siteleri açmamızı istemesi . Çünkü anladığım kadarıyla URL lerinizi azaltın diyor .. Buda demek oluyor ki reklam verenlerin reklamları fazla yayınlanmıyor .. Bnm düşüncem böyleCYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2007, 22:28:16Misafir
- 03-04-2007, 22:34:36Üyeliği durdurulduSordum Bekarmış,İstersen Evlen****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2007, 22:41:23

ilginç
banada bazı sitelerinde tek reklam kullanıyosun iki-üç tane kullan diyo
hadi yaaa dedim
bi sor bakam evlimiymiş aga

