• 05-04-2007, 06:27:38
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanılan reklam birimleri ve ortalamalara göre standart mesaj eklenmiş herkesin paneline. Kimseye özel ilgi göstermiyorlar ; )))
  • 05-04-2007, 08:40:10
    #29
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında Google'ın yapmaya çalıştığı şey bir çoğumuzun engellediği siteleri yani filitrelediği siteleri açmamızı istemesi . Çünkü anladığım kadarıyla URL lerinizi azaltın diyor .. Buda demek oluyor ki reklam verenlerin reklamları fazla yayınlanmıyor .. Bnm düşüncem böyle
    3 tane hesabımı banladılar. açsınlar banımı reklam nasıl yayınlanır görsünler.1 haftada bütün reklamlarını eritirim
  • 05-04-2007, 13:44:05
    #30
    Ben başka bir şeye takıldım: koooca Google her bir inciği boncuğu Türkçeleştirmiş de April'i Nisan yapamamış mı?
    Yadırgadım açıkçası!
  • 05-04-2007, 13:50:45
    #31
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başka bir şeye takıldım: koooca Google her bir inciği boncuğu Türkçeleştirmiş de April'i Nisan yapamamış mı?
    Yadırgadım açıkçası!
    aynen herşey türkçe yazısında april yanlız İngilizce
  • 05-04-2007, 13:51:48
    #32
    Bu aralar banlamalar azalabılır
    Sanırım Reklamları erıtemedıler
  • 05-04-2007, 19:23:22
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Ploopu çağırsınlar o çok iyi eritir
  • 05-04-2007, 19:53:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bana hem filtre hemde birden fazla reklam konusunda önermiş
  • 05-04-2007, 20:22:51
    #35
    Üyeliği durduruldu
    banada birden fazla koymamı sölemiş bende koydum malum kızdırısak banlar
    daha öncedende köşelere yazı koyuyordu google ama bölemiydi eskiden yoksa değişiklikmi yapmış bundada..