Siteyi 1 aylıgına kapatıcam
11
●740
- 01-09-2009, 13:19:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kaynağınız var mıdır ?FrmKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2009, 13:22:12bende gg de 7 gün yapmayınca ban olacağını sanıyorum ben ne kadar olduğunu hatırlamıyorum bir süre reklam yayınlamadım şimdi giremiyorum sitede illegal hiç birşey yoktu