Konu
Siteyi 1 aylıgına kapatıcam
01-09-2009, 13:22:12
#12
LordEspoir
bende gg de 7 gün yapmayınca ban olacağını sanıyorum ben ne kadar olduğunu hatırlamıyorum bir süre reklam yayınlamadım şimdi giremiyorum sitede illegal hiç birşey yoktu