• 31-03-2007, 21:42:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ya nurullah allah aşkına bi sitene bak arkadaşım ya. küçük gördüğüm için söylemiyorum ama senin sitenin içeriğinin aynısından binlerce site var. msn nickleri yok bilmemne resimleri aşk-sevgi bölümü falan filan..
    azcık yaratıcı olup farklı konularda bişiler yapın. bu şekilde yaparsan sitende ankaralı namık reklamları çıkar tabi
    Malesef durum bu, tamam belki ordan burdan toplamaya çok uğraşmış olabilirsin ama Adsenseden çok büyük paralar kazanmaya hakkın yok...
  • 31-03-2007, 22:53:32
    #20
    Misafir
    venture; tamamı bold yasak, postunu editlemeni tavsiye ederim. Başlığı açan arkadaşa cevap yazmayacağım cünkü ben ona hitaben söylemedim, genelleme yaparak genel adsense konuları açısından bir yorum yaptım. Kolay gelsin..
  • 01-04-2007, 00:21:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Nurullah O ßişemi ?

    Safya gösterimi : 114.560
    Tıklamalar : 2.533
    Sayfa TO : 2,21%
    Sayfa eCPM : US$ 0,89
    Toplam Kazanç US$ 101,85

    Çok mu ?
  • 01-04-2007, 02:07:50
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya nurullah allah aşkına bi sitene bak arkadaşım ya. küçük gördüğüm için söylemiyorum ama senin sitenin içeriğinin aynısından binlerce site var. msn nickleri yok bilmemne resimleri aşk-sevgi bölümü falan filan..
    azcık yaratıcı olup farklı konularda bişiler yapın. bu şekilde yaparsan sitende ankaralı namık reklamları çıkar tabi
    Malesef durum bu, tamam belki ordan burdan toplamaya çok uğraşmış olabilirsin ama Adsenseden çok büyük paralar kazanmaya hakkın yok...
    hem katılıyorum hem katılmıyorum.
    Bence de güzel içerikli siteler yapılmalı ama yapılsın da kim girecek.Güzel bir makale sitesi aç bakayım kaç kişi girecek günde.Türkiyede kaliteli ve ne aradığını bilen ziyaretçi yok ki adsense den ii para kazanasın.Herkes çöplük site seviyor.Msn nicki,oyun,komik,şahan,cem yılmaz,******,***.... kitle bu.Baksana dopdolu.net e site çöplük.Ama günde 250k-300k ziyaretcisi var.
  • 01-04-2007, 04:00:12
    #23
    Yorumlarınız dikkate alınacaktır tesekkürler

    Cyxe senin için de durum cok vahim. Böyle giderse google kaybeder.

    Adsensekolik'e de katılıyorum. Türkiye'de çöplük site yapmazsan tutmaz o site (şansın yaver giderse o ayrı ama istisna durum). Bende onlarca site var, tek bir kesime hitap ettiğim site de var, onların hiti günde 250 iken çöplük diye tabir ettiklerimizin binlerce ziyaretçisi var.

    Sanırım İngilizce'ye yönelmek zorunda kalacagım.
  • 01-04-2007, 21:03:32
    #24
    nurullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres : Gonulcelen.Net
    Sayfa Gösterimleri : 48.960
    Tıklamalar : 540
    Kazanclar : US$ 7,3

    Tavsiyeler : Firefox artı Google Araç Çubuğu
    Tıklamalar : 25
    CTR : 0,09%
    Dönüşümler : 7
    Kazançlar : US$ 0,70

    Arama için AdSense
    Sorgular : 392
    Tıklamalar : 7
    CTR : 1.93
    eCPM : US$ 1,11
    Kazançlar : US$ 0,40

    Bir kaç gündür Google sitelerime cok az para öder oldu. Yukarda bir tane örneği yazdım. Hiç vermeseydin google.

    Sizce arkadaslar var mı bunun mantıklı acıklaması, neden böyle yapıyor olabilir. Daha önceki günlerde daha az tık ile cok fazla veren google, simdi cimrilesti.

    sayfa gösterimin çok fazla
  • 02-04-2007, 17:41:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    17 tık 2,38 yeter

    tık ücretinde 0,10 un altına düşmemek yeter
  • 02-04-2007, 19:54:51
    #26
    asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 tık 2,38 yeter
    tık ücretinde 0,10 un altına düşmemek yeter
    düşüyor. 0.03 den yukarısını görmüyo. o da nadiren veriyor o kadar.