Yorumlarınız dikkate alınacaktır tesekkürler
Cyxe senin için de durum cok vahim. Böyle giderse google kaybeder.
Adsensekolik'e de katılıyorum. Türkiye'de çöplük site yapmazsan tutmaz o site (şansın yaver giderse o ayrı ama istisna durum). Bende onlarca site var, tek bir kesime hitap ettiğim site de var, onların hiti günde 250 iken çöplük diye tabir ettiklerimizin binlerce ziyaretçisi var.
Sanırım İngilizce'ye yönelmek zorunda kalacagım.