• 23-08-2009, 05:59:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin gibi düşünenler yüzünden türkiye bu hallerde ve bizdede etkisi çok tık başı oran düşüyor..
    Hemen yıktın ülkeyi adamın üstüne
  • 23-08-2009, 06:01:49
    #11
    Misafir
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen yıktın ülkeyi adamın üstüne
    Bizim her attığımız mesaj memleket meselesi oluyor.
  • 23-08-2009, 06:07:12
    #12
    adwordscularımızun cimrilikleri yüzünden "hileye" basvurulmasını artık normal olarak görüyorum ziraa 5 tıka : 0.00 aldıgım oluyor!
  • 23-08-2009, 06:09:40
    #13
    hileden de hileciden de uzak durmak en iyisi.
  • 23-08-2009, 06:59:39
    #14
    Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adwordscularımızun cimrilikleri yüzünden "hileye" basvurulmasını artık normal olarak görüyorum ziraa 5 tıka : 0.00 aldıgım oluyor!
    Onun sebebi mükerrer ve geçersiz tıklamalar. Burada Google sizi korumuş oluyor.
  • 23-08-2009, 07:32:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kazansın kazansın bir yerinden çıkar elbet. Hırsızlıktan farkı yok arkadaşlar bu yöntemlerin, reklam verenin cebinden çıkıyor sonuçta o para..
  • 23-08-2009, 07:39:03
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana 1 tıka 0.01 veren ve onlarca beleş gösterim yaptığım yayıncı fazlasını hak ediyor. Sonuçta adam yine zarar etmiyor tıklayan adamın sitesine gidiyor ne var bunda?
  • 23-08-2009, 07:44:29
    #17
    Lokosit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 1 tıka 0.01 veren ve onlarca beleş gösterim yaptığım yayıncı fazlasını hak ediyor. Sonuçta adam yine zarar etmiyor tıklayan adamın sitesine gidiyor ne var bunda?
    Anlamadığım nokta sizin elinizde 100 tl bütçe olsa ve 0.01 den reklam verme şansınız varken 0,50 denmi reklam verirsiniz?
    Ayrıca sürekli 0,01 alıyorsanız siteniz kalitesiz demektir. Adsense kullanmayın madem 0,01 alıyosunuz sürekli başka sponsorlara yönelin daha fazla kazanırsınız. Ayrıca böyle hile yapan adamlar oldukça gelirler daha çok düşer emin olun. Reklamveren istediği dönüşü alamazsa niye reklam vermeye devam etsinki.
  • 23-08-2009, 07:50:57
    #18
    Millet birbirini şikayet eder olmuş. Dünyanın hiçbir ülkesinde yoktur bu derece birbirine düşman millet !! Bırakın siz şikayet etmeyin, google kendi bulsun, birde şikayet için okadar mesai harcayıp google tekeline hizmet ediyorsunuz.

    Çıkan reklam yabancı ise bırakın, varsın yabancı sermaye girsin, 3 kuruşta olsa sermaye sermayedir. Baltalamayın.