bana 1 tıka 0.01 veren ve onlarca beleş gösterim yaptığım yayıncı fazlasını hak ediyor. Sonuçta adam yine zarar etmiyor tıklayan adamın sitesine gidiyor ne var bunda?
Anlamadığım nokta sizin elinizde 100 tl bütçe olsa ve 0.01 den reklam verme şansınız varken 0,50 denmi reklam verirsiniz?
Ayrıca sürekli 0,01 alıyorsanız siteniz kalitesiz demektir. Adsense kullanmayın madem 0,01 alıyosunuz sürekli başka sponsorlara yönelin daha fazla kazanırsınız. Ayrıca böyle hile yapan adamlar oldukça gelirler daha çok düşer emin olun. Reklamveren istediği dönüşü alamazsa niye reklam vermeye devam etsinki.