Konu
ADAMIN Yaptığı Hileye BAK
23-08-2009, 06:07:12
#12
Grunge
adwordscularımızun cimrilikleri yüzünden "hileye" basvurulmasını artık normal olarak görüyorum ziraa 5 tıka : 0.00 aldıgım oluyor!