Selamlar,
Yeni hesap açmayalı 2-3 yıl oldu.Aralık gibi yedek olması için bir hesap açıp siteyi onaya yolladım.
2-3 aydır ne red ne de onay geldi.Hazır hale getiriliyor kısmında kaldı öyle.Artık ödeme bilgilerini vs girmeden onaya göndermiyor mu? Bu konuda bilgisi olan var mı?
https://prnt.sc/w7mMXMsTY4nb
Yeni Hesap Onay Hk
2
●156
- 11-03-2025, 22:12:13
- 11-03-2025, 22:27:21İlk önce ödeme profili onaylanması lazım. Orası onaylanmadığı takdirde siteye hiç bakmıyor bile. Ödeme profili dediği, adres, telefon vs ilk aşamada istedikleri. Burası da site onayı kadar zor işin gerçeği.
- 12-03-2025, 13:03:31en zaman geldi hocam bu en son yoktu. ödeme profili neden zor?sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle