• 11-03-2025, 22:12:13
    #1
    Selamlar,
    Yeni hesap açmayalı 2-3 yıl oldu.Aralık gibi yedek olması için bir hesap açıp siteyi onaya yolladım.

    2-3 aydır ne red ne de onay geldi.Hazır hale getiriliyor kısmında kaldı öyle.Artık ödeme bilgilerini vs girmeden onaya göndermiyor mu? Bu konuda bilgisi olan var mı?

    https://prnt.sc/w7mMXMsTY4nb
  • 11-03-2025, 22:27:21
    #2
    İlk önce ödeme profili onaylanması lazım. Orası onaylanmadığı takdirde siteye hiç bakmıyor bile. Ödeme profili dediği, adres, telefon vs ilk aşamada istedikleri. Burası da site onayı kadar zor işin gerçeği.
  • 12-03-2025, 13:03:31
    #3
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce ödeme profili onaylanması lazım. Orası onaylanmadığı takdirde siteye hiç bakmıyor bile. Ödeme profili dediği, adres, telefon vs ilk aşamada istedikleri. Burası da site onayı kadar zor işin gerçeği.
    en zaman geldi hocam bu en son yoktu. ödeme profili neden zor?