Selamlar,
Yeni hesap açmayalı 2-3 yıl oldu.Aralık gibi yedek olması için bir hesap açıp siteyi onaya yolladım.

2-3 aydır ne red ne de onay geldi.Hazır hale getiriliyor kısmında kaldı öyle.Artık ödeme bilgilerini vs girmeden onaya göndermiyor mu? Bu konuda bilgisi olan var mı?

https://prnt.sc/w7mMXMsTY4nb