Coin_Adami adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsensem'de CSE Aktif mi?
41
●2.152
- 13-03-2025, 12:57:59bu onay olayı pandemi dönemi böyleydi, sürekli değiştiği için bir şey söylemek zor.
- 13-03-2025, 13:12:27200k üzeri teklif veren, forumda hesap toplayan bir arkadaş.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500k olacak diyen arkadaş ise farklı birisi. Kendisi hesabını 300kya satmış.
Bu mantıkla Ocakta 80-100k olan hesaplar Martta 300k ediyorsa. Mayıs - Haziranda da 500k edebilir diye tahmin ediyorum.
- 13-03-2025, 13:59:27Tebrikler hocam çok zekisinizCoin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence biraz daha bekleyin 1-2M olacak 
Hocam size 300k Sattım diyen de 500k olacak diyen de çok ciddi Dalga geçmiş. Şuanda fiyatların bir tık yükselmesinin nedeni googlenin yaptığı güncelleme. Yakın zaman da güncelleme bitince yine 70-80 bandına gelecektir. - 13-03-2025, 14:08:44Gördüğüm kadarıyla sizde zeka yönünden fena değilsiniz. Aklınızca dalga geçtiğinizi zannediyorsunuz. Ama piyasa yükselecek diye de hafif bir korku/endişe var sanki.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her neyse, ben sadece kendi durumumu ve hesabını satan bir arkadaşın durumunu ve tavsiyesini paylaştım. Güncelleme belki gelir. Ama gelmezse CSE Fiyatlarının uçuşu engellenemez.
Not: Bence güncelleme vs beklenmemeli. Çünkü öyle bir güncelleme yok ve google Cse yi bitirme kararını 2022de almıştı. Yeni hesaplarda istenilsede açılamıyor diye biliyorum. - 13-03-2025, 14:10:07İşin ehli bunu söyledikten sonra üzerine pek laf düşmez sanırım.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2025, 14:13:49Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Normalde Vakit kaybı yapmayı sevmem. Ama madem 'Bence güncelleme yok' dediniz açıklamasını yapayım. Yukarıda eklediğim screenshot Adsense'nin şuanda güncellemede olduğunu gösteriyor.Yakın zaman da güncelleme bitecek. Ama 'Bence' siz hesabınızı satmayın 3m Edecek
- 13-03-2025, 14:15:12Estf Hacım abi. Forumda En çok CSE Alıp satan olsak bile bizden çok daha tecrübeli insanlar var.Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2025, 14:17:33cse hesapları arbitraj için kullanılıyor, hesap banlanırsa hem harcanan reklam bakiyesi çöpe gider hem de hesap için harcanan para.Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beklediğiniz tutarlara çıkmaz bu yüzden. arbitraj trafiği 3. ayı zor görür. - 13-03-2025, 14:19:29İnşaAllah dediğin gibi olur ve tüm adsenseler için arama motorları tekrar aktif olur.Ama Bunu zaman gösterecek.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık 2022 sonrası hesaplara mı gelir Yoksa sadece eski hesaplara mı gelir görmek lazım. Hepsine gelsin herkes kazansın.

Bence biraz daha bekleyin 1-2M olacak 