Coin_Adami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördüğüm kadarıyla sizde zeka yönünden fena değilsiniz. Aklınızca dalga geçtiğinizi zannediyorsunuz. Ama piyasa yükselecek diye de hafif bir korku/endişe var sanki.

Her neyse, ben sadece kendi durumumu ve hesabını satan bir arkadaşın durumunu ve tavsiyesini paylaştım. Güncelleme belki gelir. Ama gelmezse CSE Fiyatlarının uçuşu engellenemez.

Not: Bence güncelleme vs beklenmemeli. Çünkü öyle bir güncelleme yok ve google Cse yi bitirme kararını 2022de almıştı. Yeni hesaplarda istenilsede açılamıyor diye biliyorum.
cse hesapları arbitraj için kullanılıyor, hesap banlanırsa hem harcanan reklam bakiyesi çöpe gider hem de hesap için harcanan para.

beklediğiniz tutarlara çıkmaz bu yüzden. arbitraj trafiği 3. ayı zor görür.