• 26-02-2025, 03:08:57
    #10
    Aylık 100k kazanç kazanmanız muhtemel, size önerim ortak arkadaşlarınız olduğu için, aranızda sözleşme yapmanızı öneriyorum, ileride site büyüürse birisi aranızda küslük olsa parayı vermeyeecek, imzalı sözleşme şart, herkes aylık şu kadar içerik üretmesi zorunlu, herkesin %25 ortaklığı vardır. o ay yeterli içerik üretmeyen kişi üretemediği içeriğin yüzdesine göre o ay ki kazançtan düşer gibi detaylıca bir aranıızda anlaşın. Ayrıca r10 da siteyi kimseyle ama kimseyle paylaşmayın, art niyetli çok insan var. bırakın organik büyüsün siteniz. İşin vergi boyutu olduğu için "sosyal içerik üreticisi" belgenizi almanız gerke yıllık 4 milyon tl ye kadar %15 otomatik banka keser. Kesilen parayı aranızda %25 bölüşmeniz gerekiyor. Bununla da bitmiyor, örneğin aylık 100k kazandınız, aranızdan birinin hesabına yatacak, bu yatan para %15 vergiye gitti, kalan para o kişiye göre vergi ödendi, diğer kişilerin hesaplarına ödemeyi atarken de her biri %15 ödeyecek öyle öyle biraz bölüşürsünüz burada para erir, bundan dolayı en mantıklısı iş çok büyürse 4 kişinin ortak olduğu bir şirkete dönüşmek %25 kesilir, aranızda parayı güzelce paylaşırsınız.
  • 26-02-2025, 03:09:55
    #11
    Growth Manager
    mükemmel, konu popülere girer.
  • 26-02-2025, 03:12:50
    #12
    Ne zaman birileri adsense ile daha ilk 1-2 günden şu kadar kazandım diye konu açsa, bir kaç hafta sonra birileri mağdur oluyor. Umarım bu konunun da sonu aynı olmaz. (Özellikle yeni üyelerde.)
  • 26-02-2025, 03:18:47
    #13
    TBM kaç hocam? Ya sayfa too %50'nin üstünde ya da çok sağlam kelimelere oynamışsınız.
  • 26-02-2025, 03:30:05
    #14
    Davay davay 🌹
    Anladığım kadarıyla niche bir sektör değil, forum sitesi ve total günlük hitiniz 600 bunu 24 saate böldüğümüzde bana hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor. Nedense bu tarz konular hep gece açılıyor. 🤷

    Yatırım tavsiyesi değildir, tatlı rüyalar. 💤
  • 26-02-2025, 03:30:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Levirora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman birileri adsense ile daha ilk 1-2 günden şu kadar kazandım diye konu açsa, bir kaç hafta sonra birileri mağdur oluyor. Umarım bu konunun da sonu aynı olmaz. (Özellikle yeni üyelerde.)
    adsense hesabı satmıyorum
    adsense kurmuyorum
    adsenseyi bile açarken burada konu açıp öyle açtım
    açtığım konularda yada yazdığım mesajlarda yeni üyeler şöyle olur mağdur olur
    kime ne yaptım kime ne ticaret söyledim kimi mağdur ettim konuyla ne alakası var
    detaylı bir açıklama yaparmısınız
  • 26-02-2025, 03:40:05
    #16
    Sada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense hesabı satmıyorum
    adsense kurmuyorum
    adsenseyi bile açarken burada konu açıp öyle açtım
    açtığım konularda yada yazdığım mesajlarda yeni üyeler şöyle olur mağdur olur
    kime ne yaptım kime ne ticaret söyledim kimi mağdur ettim konuyla ne alakası var
    detaylı bir açıklama yaparmısınız
    Örnek bir arkadaş vardı, kullanıcı adını aradım da bulamadım. Hep hikayeler bu şekilde başlıyor.
    İlk günden şu kadar kazandım, ilk haftadan bu kadar kazandım, ay sonu bu kadar kazandırdı vs. vs.
    Daha sonrasında acil ihtiyaçtan diye uygun bir fiyattan satmaya çalışıyordu
    Sizi tanımıyorum, tanısam da görüşümü değiştirmezdi muhtemelen. Forumda hayal peşinden koşarken parasından olan arkadaşlar için ufak bir bilgilendirme yaptım.
    Bahsettiğim şekilde bir sürece girmeyecekseniz, üstünüze alınmanıza gerek yok.
  • 26-02-2025, 03:44:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Levirora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek bir arkadaş vardı, kullanıcı adını aradım da bulamadım. Hep hikayeler bu şekilde başlıyor.
    İlk günden şu kadar kazandım, ilk haftadan bu kadar kazandım, ay sonu bu kadar kazandırdı vs. vs.
    Daha sonrasında acil ihtiyaçtan diye uygun bir fiyattan satmaya çalışıyordu
    Sizi tanımıyorum, tanısam da görüşümü değiştirmezdi muhtemelen. Forumda hayal peşinden koşarken parasından olan arkadaşlar için ufak bir bilgilendirme yaptım.
    Bahsettiğim şekilde bir sürece girmeyecekseniz, üstünüze alınmanıza gerek yok.
    Benim bir sürecim yok
    teşekkürler bilgilendirmeniz için
  • 26-02-2025, 04:53:10
    #18
    o da bişey mi ben adsense'e haber veriyorum onlar onaylıyor, geçen +400 bin dolar kazanmışım 2 dakikada, konuyu okumadım ama böyleyken böyle.