Aylık 100k kazanç kazanmanız muhtemel, size önerim ortak arkadaşlarınız olduğu için, aranızda sözleşme yapmanızı öneriyorum, ileride site büyüürse birisi aranızda küslük olsa parayı vermeyeecek, imzalı sözleşme şart, herkes aylık şu kadar içerik üretmesi zorunlu, herkesin %25 ortaklığı vardır. o ay yeterli içerik üretmeyen kişi üretemediği içeriğin yüzdesine göre o ay ki kazançtan düşer gibi detaylıca bir aranıızda anlaşın. Ayrıca r10 da siteyi kimseyle ama kimseyle paylaşmayın, art niyetli çok insan var. bırakın organik büyüsün siteniz. İşin vergi boyutu olduğu için "sosyal içerik üreticisi" belgenizi almanız gerke yıllık 4 milyon tl ye kadar %15 otomatik banka keser. Kesilen parayı aranızda %25 bölüşmeniz gerekiyor. Bununla da bitmiyor, örneğin aylık 100k kazandınız, aranızdan birinin hesabına yatacak, bu yatan para %15 vergiye gitti, kalan para o kişiye göre vergi ödendi, diğer kişilerin hesaplarına ödemeyi atarken de her biri %15 ödeyecek öyle öyle biraz bölüşürsünüz burada para erir, bundan dolayı en mantıklısı iş çok büyürse 4 kişinin ortak olduğu bir şirkete dönüşmek %25 kesilir, aranızda parayı güzelce paylaşırsınız.