• 17-08-2009, 00:26:11
    #28
    Yanlışlık vardır kesin 5 tıka imkansız gibi bişey
  • 17-08-2009, 00:27:06
    #29
    OrlUysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bence bu kadar çok sevinme yarın bu saatlerde hesabın eski haline gelir düzeltirler
    insanın kursağında bırakmayı ne kadar çok seviyorsunuz..bırakında bugün sabaha kadar uyumasın..o parayı banlanmadan nasıl alacağını düşünsün..
  • 17-08-2009, 00:28:17
    #30
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanın kursağında bırakmayı ne kadar çok seviyorsunuz..bırakında bugün sabaha kadar uyumasın..o parayı banlanmadan nasıl alacağını düşünsün..
    sonra hesabında ki 1 dolarla büyük hayal kırıklığı yaşasın umut vermeyi ne kadar çok seviyoruz ...
  • 17-08-2009, 00:29:09
    #31
    astala_orj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteyi verde 1 de ben tıklım kardeşim
    arkadaşım siteleri şimdi vermiyim ama hesap kesim tarihinden sonra bizzat özel PM olarak yollarım
  • 17-08-2009, 00:29:47
    #32
    tık başı 160 $ alacaksan köşeyi döndün şimdiden Paran bitince haber ver tıklayayım 160$ kazan güle güle harca
  • 17-08-2009, 00:32:01
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeş inşallah bir aksilik olmazda paranı alırsın bir kerede sen sömür googleyi
  • 17-08-2009, 00:32:59
    #34
    OrlUysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra hesabında ki 1 dolarla büyük hayal kırıklığı yaşasın umut vermeyi ne kadar çok seviyoruz ...
    hayal kırıkılığı yerine sevinmeyi yeğlerim..sevinci o para hesaptan gidene kadar olur,ama gene eski yaşantısına döner ama gerçekse 1 ay üzerinden bu şoku atlatacığını sanmıyorum..
  • 17-08-2009, 00:35:03
    #35
    Aslında sitede ban unsuru oluşturacak tek bir şey bile yok, 2 sitede aynı temada ve sadece yazı üstünde bir tane 336x280 var, ama bende parayı alabileceğime şuanda inanmıyorum
  • 17-08-2009, 00:36:49
    #36
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayal kırıkılığı yerine sevinmeyi yeğlerim..sevinci o para hesaptan gidene kadar olur,ama gene eski yaşantısına döner ama gerçekse 1 ay üzerinden bu şoku atlatacığını sanmıyorum..
    valla ben anlık sevinçler yerine kendimi en kötüye hazırlamayı yeğlerdim zira 1 doları görünce 1 sene üzerimden atamayağım bir şok olurdu... neyse tartışmaya değmeyecek konular üzerinden tartışma açıyosun kapatalım...