hayal kırıkılığı yerine sevinmeyi yeğlerim..sevinci o para hesaptan gidene kadar olur,ama gene eski yaşantısına döner ama gerçekse 1 ay üzerinden bu şoku atlatacığını sanmıyorum..
valla ben anlık sevinçler yerine kendimi en kötüye hazırlamayı yeğlerdim zira 1 doları görünce 1 sene üzerimden atamayağım bir şok olurdu... neyse tartışmaya değmeyecek konular üzerinden tartışma açıyosun kapatalım...