• 23-01-2025, 23:33:13
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    yeni bir site ile adsense başvurusunda bulundum. uzun süredir yapmıyordum.

    22 aralıkta başvurmuşum. onay durumu hala hazırlanıyor gözüküyor. eskiden bu kadar sürmezdi bu normal mi?

    site bağlandı, reklam ayarları onaylandı sadece bilgi kısmını girmedim ki bunun da gerekli olduğunu düşünmüyorum ilk etapta.
  • 23-01-2025, 23:35:03
    #2
    Normal hocam şuan daha şimdi onay geldi
  • 23-01-2025, 23:35:23
    #3
    Ortalama 2 hafta da cevap gelirdi normalde. Şöyle yapın. Site ekle ekranında var olan siteyi kaldırmadan aynı adresi birkaç kez yine eklemeyi deneyin. Robotlar hareketlensin.
  • 23-01-2025, 23:37:53
    #4
    Bence normal 1 tane sitemde öyle oldu uzun sürdü ama çok takılma Bence zaten a red gelecek ya onay silp ekle demişlerdi yaptım bir şey fark etmemişti o zamanlar ekstra +15 gün daha beklemiştim Ben o yüzden sil ekle derlerse silip ekleme Bence bekle cevap gelecektir.