merhaba arkadaşlar,
yeni bir site ile adsense başvurusunda bulundum. uzun süredir yapmıyordum.
22 aralıkta başvurmuşum. onay durumu hala hazırlanıyor gözüküyor. eskiden bu kadar sürmezdi bu normal mi?
site bağlandı, reklam ayarları onaylandı sadece bilgi kısmını girmedim ki bunun da gerekli olduğunu düşünmüyorum ilk etapta.