• 02-08-2009, 01:16:58
    #28
    emin olun o parayı bu forumda kazanan çok kişi var
  • 02-08-2009, 02:34:40
    #29
    bence gösterime göre kazanç çok az adtech reklam eklesen bundan fazla kazanır
  • 02-08-2009, 10:42:37
    #30
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gösterime göre kazanç çok az adtech reklam eklesen bundan fazla kazanır
    ama ödeme alamazsın
  • 02-08-2009, 10:46:00
    #31
    Siteyle ilgili detaylı bir pm alma sansım varmı?
  • 02-08-2009, 12:50:27
    #32
    Millet ne kadar çok para deyip geçmiş ben 5k gösterime(hit 2,5k) 150 tıklama alıyorum hesap edersek 5 milyon gösterime 150 bin tıklama alırım arkadaş bunun 5 te birini alıyor bu belki matematiksel hesap olabilir ancak hit / kazanç doğru orantılıdır.
  • 02-08-2009, 12:53:39
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Çok az almış o kadar gösterime.

    ( Bkz. Peh )
  • 02-08-2009, 13:19:26
    #34
    Ben 2k tıka 150 dolar alıyordum.Bence tıklamalar ve kazanç çok orantısız.
  • 02-08-2009, 20:01:52
    #35
    Ne Kazananlar var....
  • 02-08-2009, 20:10:34
    #36
    Muazzam bi' kazanç elde ediyor arkadaşımız, Ama gösterime göre ölçersek bayaa düşük.

    Allah arttırsın.

    --
    Adsense Dersi veren bi' abim var forumdan; Pullus.

    Onunda böyle kazançları var.

    Kazanan kazanıyor !