kazanç diye buna derim - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kazanç diye buna derim
42
●
3.649
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
kazanç diye buna derim
1
2
3
4
5
01-08-2009, 22:37:19
#19
avare71
Üyeliği durduruldu
Almayı düşünürseniz siteyi aracı oluruz. 50 bin dolara bırakır.
02-08-2009, 00:41:24
#20
fiftyone
Ben ciddi alıcıyım , satıyorsa alabilirim.
pmle msn atarmısın
02-08-2009, 00:53:25
#21
Engin Z
Yaw sitesi üzerinden ne çok kazanan insanlar var yahu
02-08-2009, 00:58:51
#22
Mr.Function
Gösterim oranı milyonlarda tıklama oranı düşük.
02-08-2009, 00:58:59
#23
R3PL4
super valla
02-08-2009, 01:05:26
#24
drift34
50 bin $ değer de zaten ayda 30 bin $ kazandırıyor niye 50 bine bıraksın
02-08-2009, 01:09:58
#25
metzelder
KojiroHyuga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
türk değil, asyalı
içerik ingilizce olsada asyada bi ülkeden giriyor, bu yüzden o x ülkesinin reklamları gorunuyor.. ondan tık basına az
asyadan bi ülkeden giriyorsa zaten nüfus da fazla olduğu için çok hit alıyordur
02-08-2009, 01:11:44
#26
Sedat Tekin
zenginin malı züürtün çenesini yorarmış
02-08-2009, 01:14:29
#27
nox
Üyeliği durduruldu
Aynen sana katılıyorum habana
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler