• 23-03-2024, 03:48:22
    #1
    Arkadaşlar yaklaşık 3 yıllık bot sistemi ile yönettiğim ancak 1.000 in üzerinde de manuel girilmiş özgün yazı ve fotoğraf kullanılmış bir haber sitem var. Adsense açmak istiyorum ama başaramadım sizce almalı mıyım yoksa açmalı mıyım?
  • 23-03-2024, 06:10:15
    #2
    YUSUFOFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yaklaşık 3 yıllık bot sistemi ile yönettiğim ancak 1.000 in üzerinde de manuel girilmiş özgün yazı ve fotoğraf kullanılmış bir haber sitem var. Adsense açmak istiyorum ama başaramadım sizce almalı mıyım yoksa açmalı mıyım?
    Haber sitesini yönetebiliyorsunuz ama adsense hesabı mı açamadınız ? Bu garip geldi gerçekten, sorun nedir ?
  • 23-03-2024, 06:13:28
    #3
    aslında cevap gayet basit...sorunsuz,düzgün bi şekilde kendiniz açabiliyorsanız,para verip almanız gerekmez.eger açtıgınız hesaplarla ilgili sorun yaşıyorsanız,tabiki gidip sorunsuz hesap açanlardan satın alacaksınız
  • 23-03-2024, 06:14:24
    #4
    Merhaba Adsense alım gücünüz varsa öneririm. Çok zaman kaybetmeyin yedek alıp sistemi oradan devam edin. Mevcut siteye vermediyse uğraşmaya değmez keza şans işidir ☺️
  • 23-03-2024, 09:53:52
    #5
    Beklemeye alıyor hatalar alıyorum. Adsense hakkında bilgim çok az. Aslında biraz da merak ettiğim şey kendi açtığım ile aldığım arasında bir fark olacak mı?