Arkadaşlar yaklaşık 3 yıllık bot sistemi ile yönettiğim ancak 1.000 in üzerinde de manuel girilmiş özgün yazı ve fotoğraf kullanılmış bir haber sitem var. Adsense açmak istiyorum ama başaramadım sizce almalı mıyım yoksa açmalı mıyım?