Merhaba önceleri e-posta ile cevap alınıyordu simdi yolluyorum ve otomatik e posta ile blog veya yardım forumunu gösteriyor blog'a soramıyorum yardım forumu hiç bir soruma cevap vermiyor nasıl iletişim kurabilirim?
TEŞEKKÜRLER..
Adsnse TR ile iletişim
3
●578
- 28-06-2009, 08:20:45
- 29-06-2009, 13:24:51peki yardım forumuna 2 herif koymak bu kadar zormu kimse cevap vermiyor böylede.maviska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neredeyse 1 yıldır adamlar hiçbi şekilde cevap vermiyor.ne halt yedikleri belli degil.