Merhaba önceleri e-posta ile cevap alınıyordu simdi yolluyorum ve otomatik e posta ile blog veya yardım forumunu gösteriyor blog'a soramıyorum yardım forumu hiç bir soruma cevap vermiyor nasıl iletişim kurabilirim?
TEŞEKKÜRLER..