Önyargılı olmayın dostlar, boş siteye onay aldım konusu da mevcut
https://www.r10.net/adsense-hikayem/...-bos-site.html
Deneme Amaçlı Boş Site
18
●960
- 21-02-2024, 01:37:20Çok iyi bir şey yapmışsınız , denemek en çok eleştiri alınabilecek konudur zaten, yeterince de almışsınız
Ben sonucu merak ediyorum ayrıca bizi zahmetten kurtarıp sonucu bizim için öğreneceğinizden size teşekkür de ederim.
- 21-02-2024, 01:47:50Teşekkür ederim hocamErkutErcelik bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 21-02-2024, 20:05:175 gün içinde yapım aşamasında olan sayfalar ekranlardan dolayı ret vermişti umarım onayla sonuçlanırMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2024, 20:20:57DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDesDeRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleErkutErcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleby_tmrci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİkinci siteyi de onaya gönderdimPerumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz İlk siteden tık yok
Ben sonucu merak ediyorum ayrıca bizi zahmetten kurtarıp sonucu bizim için öğreneceğinizden size teşekkür de ederim.
Henüz İlk siteden tık yok