• 21-02-2024, 01:26:55
    #10
    Önyargılı olmayın dostlar, boş siteye onay aldım konusu da mevcut

    https://www.r10.net/adsense-hikayem/...-bos-site.html
  • 21-02-2024, 01:37:20
    #11
    Çok iyi bir şey yapmışsınız , denemek en çok eleştiri alınabilecek konudur zaten, yeterince de almışsınız Ben sonucu merak ediyorum ayrıca bizi zahmetten kurtarıp sonucu bizim için öğreneceğinizden size teşekkür de ederim.
  • 21-02-2024, 01:47:50
    #12
    Teşekkür ederim hocam
    • ErkutErcelik
    ErkutErcelik bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-02-2024, 03:37:35
    #13
    Rica ederim, abone oldum konuya
  • 21-02-2024, 20:05:17
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme amaçlı boş siteyi Adsense onayına gönderdim bakalım onay alacak mı?
    5 gün içinde yapım aşamasında olan sayfalar ekranlardan dolayı ret vermişti umarım onayla sonuçlanır
  • 21-02-2024, 22:23:59
    #15
    eger bi sekilde hit cekerseniz birazda sansiniz varsa onay alabilirsiniz.
  • 22-02-2024, 10:33:33
    #16
    Bende az önce domansiz gönderdim 😁 şansla oluyorsa...
  • 22-02-2024, 20:20:57
    #17
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi deniyoruz ? adsense enayimi diyemi
    OnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şansa bu kadar inanıyorsanız deneyebileceğiniz başarılı olma olasılığı daha yüksek olan şeyler var. Elinize telefonunuzu alın ve bulduğunuz en yüksek binadan aşağı atın. Düşmezse sizindir, düşerse hiç sizin olmamıştır.

    İzahı olmayanın mizahı olur. Gerçeklerle yüzleştireyim sizi. Telefonun 10 katlı binadan aşağıya düşmeme olasılığı daha yüksek.
    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi siz reklam veren olsanız, reklamınızın hiç hiti olmayan sitede yayınlanmasını ister miydiniz? Hiç müşteri gelmeyeceğini bildiğiniz halde bir sitede yayınlanıp cepten para ödemeyi kabul ediyorsanız saygım sonsuz. Tr de adsense fiyatlandırmasının diğer ülkeler ile kıyaslandığında düşük kalmasının nedeni aslında bizim düşünce yapımız temelli ortaya çıkıyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En geç Perşembe sabahı ret cevabı gelir. O kuyuya ben de taş attım, sekti yüzüme geldi 😂
    DesDeRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önyargılı olmayın dostlar, boş siteye onay aldım konusu da mevcut

    https://www.r10.net/adsense-hikayem/...-bos-site.html
    ErkutErcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi bir şey yapmışsınız , denemek en çok eleştiri alınabilecek konudur zaten, yeterince de almışsınız Ben sonucu merak ediyorum ayrıca bizi zahmetten kurtarıp sonucu bizim için öğreneceğinizden size teşekkür de ederim.
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gün içinde yapım aşamasında olan sayfalar ekranlardan dolayı ret vermişti umarım onayla sonuçlanır
    by_tmrci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger bi sekilde hit cekerseniz birazda sansiniz varsa onay alabilirsiniz.
    Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende az önce domansiz gönderdim 😁 şansla oluyorsa...
    İkinci siteyi de onaya gönderdim Henüz İlk siteden tık yok
  • 24-02-2024, 20:54:55
    #18
    Gelecek onay ben inanıyorum