• 08-06-2009, 19:29:23
    #19
    yine de mail at arkadaşım için rahat olsun diye.Benim bi aralar sayfa to 1-2 arasıyken 8 lere filan çıkmıştı hemen mail atmıştım maksat işi garantiye almak.Belki de ben boşboşuna kıllanmıştım yani.
  • 11-06-2009, 11:33:18
    #20
    Merhaba.
    Yeni bir konu açmadım. sorum biraz başlıkla alakalı.

    Benimde ingilizce sitemde TO %20 altına düşmüyor. Bunun nedeni son dönemde siteme Adwords ile ziyaretçi çekmem. Reklam yerleşimim çok iyi ve çıkan reklamlar neredeyse site içeriğim ile aynı.

    Daha önce Adwords/Adsense ilişkisi ile para kazanan arkadaşların bu konuda bir yorumu olabilir mi?
  • 11-06-2009, 13:19:12
    #21
    Çok güzel kazanç ne diyelim.