Merhaba.
Yeni bir konu açmadım. sorum biraz başlıkla alakalı.

Benimde ingilizce sitemde TO %20 altına düşmüyor. Bunun nedeni son dönemde siteme Adwords ile ziyaretçi çekmem. Reklam yerleşimim çok iyi ve çıkan reklamlar neredeyse site içeriğim ile aynı.

Daha önce Adwords/Adsense ilişkisi ile para kazanan arkadaşların bu konuda bir yorumu olabilir mi?