• 25-05-2009, 18:57:28
    #10
    peki benim sitem çok gösterim + az tık kategorisinemi giriyor?

    yapıyorum çok teşekkürler
  • 25-05-2009, 19:00:03
    #11
    tahagg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki benim sitem çok gösterim + az tık kategorisinemi giriyor?
    yapıyorum çok teşekkürler
    Aynen öyle Benim kanaatimce usta arkadaşların görüşü ne olur bilemembide reklam yerleşimlerini güzel yap düşün kazarada olsa nereye tıklanır
  • 25-05-2009, 19:30:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar..
    benim gözlemlerime Göre
    az gösterim +çok tık = çok para değil..
    Site içeriğiyle İlgili Bir Durum
    10 tıklamadan 0.02 kazandıgımda oluyor 1 tıklamadan 2.00 da oluyor ..
    Benim Sitede
    Ortalama 16000 gösterim - 120 tık oluyor Aşağı yukarı 5 Dolar da getirisi var..
    Bu Dünkü
    18.969 Gösterim 123 Tık 7,34 $ Kazanç
    bugun bu saate kadar olan kazanç
    8.625 gösterim 38 Tık 4,14 $ Kazanç
  • 25-05-2009, 19:50:56
    #13
    ercan sölediğin mantıklı ama tık/kazanç gerçekten çok az ben oraya başka ne reklamı koyarsam koyuyum daha fazla verir adtech tıkları saymıyor o bunu yapmıyor şu şunu yapmıyor hakkıyla çalışıyor diye google kullanıyorduk son zamanlarda ondada zaten reklam verenlerin hakları korunmuyor diye mevzular davalar oluyormuş
  • 26-05-2009, 00:21:36
    #14
    iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde ingilizce içerikli sitelere daha çok veriyor adsense
    AdSense vermiyor..Yabancı ticaret adamları adwors bi ürün vs tanıtırken tık başına fazla oran veriyorlar.Türk piyasası düşük olduğu için sürünüyor
  • 26-05-2009, 07:08:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bende de bir haftadır drum böyle, bir haftadır en fazla .010 verdi, normalde aylık 15 $ gelirli bir hesap.
  • 26-05-2009, 18:51:13
    #16
    Bir kişiden sürekli geçersiz tık geliyordur.
  • 26-05-2009, 20:00:51
    #17
    Yenimi anlıyorsun