ercan sölediğin mantıklı ama tık/kazanç gerçekten çok az ben oraya başka ne reklamı koyarsam koyuyum daha fazla verir adtech tıkları saymıyor o bunu yapmıyor şu şunu yapmıyor hakkıyla çalışıyor diye google kullanıyorduk son zamanlarda ondada zaten reklam verenlerin hakları korunmuyor diye mevzular davalar oluyormuş