Googleden hediye paketi geldi!!! - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Googleden hediye paketi geldi!!!
63
●
6.809
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Googleden hediye paketi geldi!!!
İlk
2
3
4
5
6
7
8
28-12-2005, 18:58:06
#55
W3BM4ST3R
Üyeliği durduruldu
OHH HEDİYE PAKETİM BUGÜN GELDİ ama adsense'den atıldık ne iş, gönlümü alıyolar heralde
Bide posta kutusunda happy holidays kartı buldum google 2006 grafikli bişi
Sevindim :P
28-12-2005, 22:10:08
#56
innocent
he ya bizi üvey evlat yerine mi koyuyolar nedir
28-12-2005, 22:25:51
#57
MoNaRcH
MrManson adlı üyeden alıntı:
bana neden hala gelmedi..
MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
2006 da atılcak olanlara yolluolarmış banada gelmedi geçen senede gelmemişti bakın 2005 de atılmadım. alanlara geçmiş olsun
bak yukarda yazdım nedenini
30-12-2005, 18:35:21
#58
drstranger
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu hediye paketini sürekli dhl ile çek alanlara mı gonderiyorlar acaba ?
30-12-2005, 20:19:49
#59
sahan
Üyeliği durduruldu
MrManson adlı üyeden alıntı:
gerçekten sinirleniyorum millet paket geldiğini söyledikce
Bana da geldi
30-12-2005, 21:03:46
#60
qwerty
Misafir
Banada gelmedi ki
13-12-2007, 13:40:46
#61
gencprens
Hayırlı olsun arkadaşlar
Banada henüz hediye falan gelmedi ama yinede bi umut bekliyeyim, sivasa pin bile 2 ayda geliyor
yılbaşı gecesi bir zarf gelse sevinirim falla
13-12-2007, 13:55:13
#62
makinist
Üyeliği durduruldu
2 yıllık konu nerden çıktı böyle
13-12-2007, 15:45:06
#63
elrunks
Üyeliği durduruldu
çıkıyor işte bazen hortluyor
İlk
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler