• 28-12-2005, 18:58:06
    #55
    Üyeliği durduruldu
    OHH HEDİYE PAKETİM BUGÜN GELDİ ama adsense'den atıldık ne iş, gönlümü alıyolar heralde

    Bide posta kutusunda happy holidays kartı buldum google 2006 grafikli bişi

    Sevindim :P
  • 28-12-2005, 22:10:08
    #56
    he ya bizi üvey evlat yerine mi koyuyolar nedir
  • 28-12-2005, 22:25:51
    #57
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    bana neden hala gelmedi..

    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    2006 da atılcak olanlara yolluolarmış banada gelmedi geçen senede gelmemişti bakın 2005 de atılmadım. alanlara geçmiş olsun
    bak yukarda yazdım nedenini
  • 30-12-2005, 18:35:21
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu hediye paketini sürekli dhl ile çek alanlara mı gonderiyorlar acaba ?
  • 30-12-2005, 20:19:49
    #59
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    gerçekten sinirleniyorum millet paket geldiğini söyledikce
    Bana da geldi
  • 30-12-2005, 21:03:46
    #60
    Misafir
    Banada gelmedi ki
  • 13-12-2007, 13:40:46
    #61
    Hayırlı olsun arkadaşlar Banada henüz hediye falan gelmedi ama yinede bi umut bekliyeyim, sivasa pin bile 2 ayda geliyor yılbaşı gecesi bir zarf gelse sevinirim falla
  • 13-12-2007, 13:55:13
    #62
    Üyeliği durduruldu
    2 yıllık konu nerden çıktı böyle
  • 13-12-2007, 15:45:06
    #63
    Üyeliği durduruldu
    çıkıyor işte bazen hortluyor