MrManson adlı üyeden alıntı:
bana neden hala gelmedi..

MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
2006 da atılcak olanlara yolluolarmış banada gelmedi geçen senede gelmemişti bakın 2005 de atılmadım. alanlara geçmiş olsun
bak yukarda yazdım nedenini