• 08-05-2009, 04:36:44
    #55
    ben bu adsenseyi anlamıyorum anlamıyacağımda.
    benim blogcudakı blogumda 2500 konu var bana vermiyor her basvurusumdada baska baska bahaneler uyduruyolar, ama bazıları blog acıyor 20-30 şiir eklıyolar şıp die kabul ediyor.acaba botlarmı inceleme yapıyor
  • 08-05-2009, 04:56:27
    #56
    Üyeliği durduruldu
    axicocuk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu adsenseyi anlamıyorum anlamıyacağımda.
    benim blogcudakı blogumda 2500 konu var bana vermiyor her basvurusumdada baska baska bahaneler uyduruyolar, ama bazıları blog acıyor 20-30 şiir eklıyolar şıp die kabul ediyor.acaba botlarmı inceleme yapıyor
    demekki siteni beğenmiyor
  • 08-05-2009, 06:03:18
    #57
    Üyeliği durduruldu
    evet rap ın dedigi gibi
  • 09-05-2009, 13:48:36
    #58
    Rap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demekki siteni beğenmiyor
    iSo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet rap ın dedigi gibi

    hangisini beğenmiyor 10 tane var hepsimi çirkin zor site dolaşımı gibi abuk subuk bahaneler uyduruyor kendım sablon yapıyorum kabul etmıyor, orjinal blogcu sablonlarını kullanıyorum yine kabul etmiyor bence beni sevmiyo
  • 10-05-2009, 02:04:25
    #59
    benim de 5 hesabım vardı. 1i banlandı. diğer 4ünü hiç kullanmamıştım. bi baktım diğer 4 ü de banlanmış. Unutma google dünyanın en zeki mühendisleriyle çalışıyor
  • 11-05-2009, 10:43:37
    #60
    bana bır hesap verecek allahın kulu yokmu?
  • 11-05-2009, 13:27:17
    #61
    Üyeliği durduruldu
    keşke olsada banada verseler kaç aydır uğraşıyordum açmadığım blog içerik eklemediğim sektör kalmadı ama halen reddediliyor :S

    fazladan hesabınız varsa dağıtırsanız ben buralardayım
    açtığım blog sitelerime sizin linkinizi koyarım backlinkleriniz olur
  • 11-05-2009, 13:32:42
    #62
    4 yıllık 3 adet boş hesabım var.Hala açık,içindeki para da duruyor.
    Birde 2 ay öncesine kadar kullandığım hesabım vardı,2 ay önce siteyi sattım,o da boşta,bekliyor,kapanmaz yani meraklanma.
  • 11-05-2009, 18:06:23
    #63
    60 a yakın sitem var bir tane adsense hesabım var 4 yıldır şükürler olsun bir sıkıntı olmadı olmazda umarım...

    Ne zaman sorun olsa mail çekerim ve her zaman karşılık verirler fazla gelir artışı fazla tıklama yanlış tıklama her zaman mail atın yasak içerik kullanmayın siteleri siz seçin yayınınızda genel siteler olmasın banlanmazsınız