ben bu adsenseyi anlamıyorum anlamıyacağımda.
benim blogcudakı blogumda 2500 konu var bana vermiyor her basvurusumdada baska baska bahaneler uyduruyolar, ama bazıları blog acıyor 20-30 şiir eklıyolar şıp die kabul ediyor.acaba botlarmı inceleme yapıyor
ben bu adsenseyi anlamıyorum anlamıyacağımda.
benim blogcudakı blogumda 2500 konu var bana vermiyor her basvurusumdada baska baska bahaneler uyduruyolar, ama bazıları blog acıyor 20-30 şiir eklıyolar şıp die kabul ediyor.acaba botlarmı inceleme yapıyor
hangisini beğenmiyor 10 tane var hepsimi çirkin zor site dolaşımı gibi abuk subuk bahaneler uyduruyor kendım sablon yapıyorum kabul etmıyor, orjinal blogcu sablonlarını kullanıyorum yine kabul etmiyor bence beni sevmiyo
benim de 5 hesabım vardı. 1i banlandı. diğer 4ünü hiç kullanmamıştım. bi baktım diğer 4 ü de banlanmış. Unutma google dünyanın en zeki mühendisleriyle çalışıyor
4 yıllık 3 adet boş hesabım var.Hala açık,içindeki para da duruyor.
Birde 2 ay öncesine kadar kullandığım hesabım vardı,2 ay önce siteyi sattım,o da boşta,bekliyor,kapanmaz yani meraklanma.
60 a yakın sitem var bir tane adsense hesabım var 4 yıldır şükürler olsun bir sıkıntı olmadı olmazda umarım...
Ne zaman sorun olsa mail çekerim ve her zaman karşılık verirler fazla gelir artışı fazla tıklama yanlış tıklama her zaman mail atın yasak içerik kullanmayın siteleri siz seçin yayınınızda genel siteler olmasın banlanmazsınız