ben bu adsenseyi anlamıyorum anlamıyacağımda.
benim blogcudakı blogumda 2500 konu var bana vermiyor her basvurusumdada baska baska bahaneler uyduruyolar, ama bazıları blog acıyor 20-30 şiir eklıyolar şıp die kabul ediyor.acaba botlarmı inceleme yapıyor