ne yapsam kazancım çok düşük
30
●2.125
- 05-05-2009, 14:57:05geçen günlerde benim 1200 tıka 12 dolar verdi arkadaşım bence otur dua et... filtremde var halbuki google amca 0.01 veriyor kriz onlarıda vurdu anlaşılan.
- 05-05-2009, 22:21:49Üyeliği durdurulduKazanç düşüklüğünün birçok sebebi olabilir.
Sitenizin içeriğine reklam veren azdır yani rekabet yoktur. Reklam sayısını azaltmak çözüm olabilir. Kanallar oluşturun. Hangi reklamlara tıklanıp tıklanmadığını öğrenin. Az tıklanan yerlerdeki reklamları kaldırın.
Benim sitelerimde bağlantı birimleri çok az veriyor, o yüzden bağlantı birimlerini kullanmıyorum. Dediğim gibi kanallarla deneyin.
Hesabınız smart pricing'e girmiş olabilir. Başka bir hesaba geçmek çözüm olabilir. - 06-05-2009, 01:29:32Avare arkadaşımız çok güzel açıklamış tespiti dediklerinin hepsine katılıyorum.avare71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2009, 04:26:13e bana adtech 0,04 dolar veriyor tık başına. madem adsense 0,02 lerde niye geçiyim ki:s ben daha iyi diye duymuştum. yoksa adtech beni seviyormu
- 06-05-2009, 12:36:12Üyeliği durduruldu850 tık 9,5$ ortalama hep bu şekilde sen çok ii kazanıyosun türkiye şartlarına göre şükretnurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2009, 22:09:40Üyeliği durdurulduDediğim gibi siteden siteye hatta hesaptan hesaba değişir. Kanallar oluşturarak ve deneyerek bulabilirsiniz ancak. Denemelerinizi en az üç günlük yapınız.ArzooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de 500 tıka 10 dolar çok az.