• 03-05-2009, 23:30:38
    #10
    valla öp başına koy bu kriz döneminde mis gibi para
  • 03-05-2009, 23:38:56
    #11
    Bencede az bir server aylık ücreti 300-350 TL olunca bu değerler az geliyor arkadaşlar. Biraz daha sistemli çalışmak gerekiyor. Fakat anlayamadığım konu kazanç artısı sağlayıncada hesabın geleceği tehlikeye giriyor hiç bir güvence yok bu işlerde..
  • 04-05-2009, 00:14:23
    #12
    Sunucu gideri yüksek oldugundan dolayı bu kazançlar düşük oluyor.
    heleki 0.02 civarında veya daha düşük olunca insan sinir oluyor
  • 04-05-2009, 00:22:30
    #13
    nurettin kardeş haklısın Sunucu gideri yüksek oldugundan bu gelir sana az gelio + pop up reklam almayı denesen
  • 05-05-2009, 10:33:46
    #14
    popup reklam alındıgında google olumlu karşılamıyor.
  • 05-05-2009, 11:22:56
    #15
    valla helal olsun ne diyeyim 30-40 bin gösterimi nasıl yapıyorsunuz bu kadar trafiği nereden çekiyorsunuz googledense eğer başka yolumu var yada tek sitedenmi 30bin gösterim bu yoksa toplam kaç siteden şaşırıyorum valla insallah bende görürüm bu gösterimleri dileiğinde bulunuyrum hep

    Hayırlı kazançlar...
  • 05-05-2009, 12:19:58
    #16
    Cöplük reklamlari engellemek cok önemli ben onlari yaptiktan sonra tik basina gelirim cok yükseldi.
  • 05-05-2009, 12:34:30
    #17
    kriz azaldıkça artacaktır kazançlar bence..
  • 05-05-2009, 14:41:34
    #18
    DeLiBaKiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cöplük reklamlari engellemek cok önemli ben onlari yaptiktan sonra tik basina gelirim cok yükseldi.
    hocam çöp reklamlar nasıl engelleniyor.özelliklde 4dh.comun reklamları bozuyor.

    örgü dantel sitem var.güzel reklamlar çıkıyor ama 4dh.comun reklamlarını nasıl engelliyebilirim.

    birde 80-100 tık arası 1,50 dolar falan nasıl?iyi midir?